NUXE Magyarország

www.nuxemagyarorszag.hu

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Dovex Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett NUXE Magyarország/Hűségprogram (továbbiakban Hűségprogram) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.  Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, aki a Hűségprogram szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával fogadhat el. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre.

Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Hűségprogram szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését. Hűségprogramon keresztül csak 16. életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte.

A Hűségprogramunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll a nuxe@dovex.hu email címen (hétfőtől péntekig 10:00-16:30 óra között).

  1. Az Üzemeltető adatai

Cégnév: Dovex Kft.
Székhely: 1139 Budapest, Váci út 95.

Levelezési cím: 1139 Budapest, Váci út 95.
Bankszámlaszám: K&H 10201099-41049019

Adószám: 11766371-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-675573

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

E-mail: nuxe@dovex.hu

Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.

  1. Vásárlás, szerződés

A Hűségprogram szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A Hűségprogramunkban található termékadatok, fotók, leírások a Üzemeltető  tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online a www.nuxemagyarorszag.hu/husegprogram weboldalon keresztül rendelhetők meg önállóan, és kizárólag a „Promóciós termék” listából kiválasztva. A weboldalon lévő további termékek csak informális jellegűek, nem rendelhetők meg.

Regisztráció és megrendelés

A NUXE termék megvásárlásával hozzájuthat egy egyedi Nuxe Hűségkódhoz (továbbiakban: kód). A kód egy lekaparható matrica mögött található. A kóddal ellátott matricát magán a terméken vagy a csomagolásán találja meg a Vásárló. A kód egy 8 karakterből álló szám-betű kombináció (7 db szám és 1 db betű). A kódot az erre kialakított online felületen (www.nuxemagyarorszag.hu/husegprogram/kuponkod-feltoltese) kell feltölteni, mely feltöltéssel elindul a Nuxe Hűségpontokat gyűjtése. A kód feltöltéséhez előzetes regisztráció szükséges, így létrehozva egy személyes Felhasználói fiókot, mely soron a Vásárló nevét, email címét, egy jelszót és szállítási címét kell beírni. Vásárlásra csak regisztrációval van lehetőség.

A regisztráció során a Vásárló tudomásul veszi és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld a Vásárlónak, amelynek segítségével a Vásárló véglegesítheti regisztrációját. Tehát a regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie. Sikeres regisztrációt követően a Vásárló bejelentkezhet Hűségprogramunkba, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést a Promóciós termék listájából.

A megvásárolt termékek egyedi kódját csak egyszer lehet feltölteni, az első érvényesítés után a kód többé nem használható fel. A feltöltéskor a termék típusa alapján egy előre meghatározott pontmennyiséget írunk jóvá a Vásárló egyenlegén (nyitóegyenleg). Megfelelő mennyiségű Hűségpont ellenében a feltüntetett értékű Promóciós termékre, Nuxe kozmetikumokra válthat be a Vásárló, mely termékeket a www.nuxemagyarorszag.hu/husegprogram/teljes-promocios-termeklista linken talál meg a Vásárló. A rendszer jelzi az aktuálisan még szükséges pontmennyiséget az adott promóció termék esetében. A kiválasztott termék a “Kosár”-ba kerül, ezzel egyidejűleg az pontegyenleg pedig a termékért járó pontértékével csökken egyenlege. A “Kosár” menüpontot megnyitva szükséges véglegesíteni a rendelést. A jóváhagyott művelet nem visszavonható. Az egyenlegen lévő fel nem használt pontok törlődnek, amennyiben az elmúlt 12 hónap folyamán nem történt kód feltöltés, tehát a legutolsó feltöltés időpontja után 12 hónap áll rendelkezésre, hogy a pontokat beváltsa a Vásárló. Újabb kód feltöltése pedig a már megszerzett pontok lejárati idejét is meghosszabbítja.

Hűségprogramunkban a Vásárlók részére hírlevél feliratkozásra bármikor van lehetőség, nem szükséges a regisztrációval egyidőben, később is megteheti a feliratkozást. A regisztráció során a Vásárló tudomásul veszi, hogy ha egy későbbi alkalommal regisztrációjának törlését kéri emailben Ügyfélszolgálatunkon keresztül, abban az esetben a Vásárló elveszíti kezdő Hűségpontjait, illetve az addig összegyűjtött összes Hűségpontját. Ez esetben, a későbbiekben, nem áll módunkban a kitörölt pontokat vissza álltani, biztosítani.

Vásárlás menete, Bevásárlókosár

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Vásárló akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést és láthatja a termék kedvezményes, Hűségpontokkal megvásárolható árat (Hűségpont + Ft), mely kedvezményre csak a regisztrált Vásárlóink, illetve a már kódot feltöltött Vásárlóink jogosultak. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabszámú terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A bal oldali menüben szereplő „Kosár” gomb megnyomásával megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll. A „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt promóciós termék megnevezését, az egységárát (Hűségpont + Ft), változtatni tudja a fel/le nyíllal a rendelt mennyiséget, mellette látja az összesített Hűségpont + Ft árat. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A mennyiség átírása nullára, illetve a „Kosár frissítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát törölni tudja.

Kuponkód érvényesítése

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt a „Kosár” oldalon érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megjelölt helyre és kattintson a „Kupon alkalmazása” gombra.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása,

A „Kosár” oldalán megnyomhatja a „Tovább a megrendelés feladáshoz” gombot, ahol a Vásárlónak meg kell adnia a szállításhoz szükséges adatokat (Vezetéknév, keresztnév, cím, email cím), majd kiválaszthatja a „Fizetési Hűségponttal” módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos költségeket, mely szerint a kiszállítás ingyenes.

Adatbevitel

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Rendelését csak természetes személy adhat le. Regisztrált Vásárló, Felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Adatbeviteli hibák javítása

A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát (Hűségpont + Ft), a rendelt mennyiséget, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos esetleges költségeket, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelés megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb a rendelés megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás a rendelés  megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, akkor a Vásárló nem köteles a megrendelt termékek átvételére.

Felhasználói fiók törlése

A regisztrált Vásárló Felhasználói fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti a Vásárló. Nem kell mást tennie, mint a nuxe@dovex.hu címre egy e-mailt küldeni, és kérni adatainak, regisztrációjának törlését. A Felhasználói fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük a regisztrált Vásárló kérésére. Azonban az ÁSZF elfogadásával a regisztrált Vásárló tudomásul veszi, hogy kérésére a regisztrációjának törlésével egyidőben elveszíti adatait, rendeléseinek, pontjainak előzményeit és minden Hűségpontját.

A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető rögzít, és a szerződés utóbb az Üzemeltetőnél hozzáférhető.

  1. Adatok védelme

A Hűségprogram minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Hűségprogram nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis a promóciós termék pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen a Hűségprogram ügyfélszolgálatával.

A Vásárló adatait a Hűségprogram védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.

A Hűségprogram oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Vásárló elfogadja az Üzemeltető Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési Tájékoztatóját.

  1. Garancia

A Hűségprogram kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére.

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Hűségprogram Ügyfélszolgálatát (nuxe@dovex.hu címen munkanapokon 10:00-16:30 óráig), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).

A visszaszállítást minden esetben a Hűségprogram intézteti a vele szerződésben álló Futárszolgáltató céggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Hűségprogram nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül az Üzemetető székhelyére!

A Vásárló adatai a rendelés sikeres célba érkezése céljából kezeli az Üzemeltető, mely adatok a rendelés teljesítést követő 30 napon belül törlésre kerülnek.

  1. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak (Hűségpont + Ft), az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely a Hűségprogram keretében a promóciós termékek esetében ingyenes.

  1. Szállítási határidők és díjak

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungária Kft. (továbbiakban: GLS) teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, Magyarország területén. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni a gördülékeny kiszállítás érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Reklamációját csak így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is. Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására.

A GLS a kiszállítás előtt jelentkezni fog a Vásárló által megadott telefonszámon. A csomagfeladást követően, várhatóan akár másnap, megkapja rendelését, ezt megelőzően a Vásárló kapni fog egy SMS-t a kiszállítás várható időpontjáról. A kiszállítás pontos időpontjáról a GLS Ügyfélszolgálatán tud érdeklődni a 06-29-88-67-00 telefonszámon 07:00-20:00 óra között. A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot a Dovex Kft. raktárjába. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

  1. Elállás felmondás

Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1139 Budapest, Váci út 95., Dovex Kft vagy az nuxe@dovex.hu e-mail címre.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló  által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló  köteles számunkra vagy (a termék átvételére Vásárló  feljogosított személy nevét és postai címét, ha van ilyen személy) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló  kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség.

  1. A panaszkezelés módja

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1139 Budapest Váci út 95., Dovex Kft. vagy az nuxe@dovex.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 10:00-16:30 óra között.

A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.

Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Tel: 06 (1) 488-2131

Fax: 06 (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

  1. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai

Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja s weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

  1. Záró rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók.

 

 

 

 

 

—————————————————————————————————————–

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt,